הובלות של משרדים בעיר נס ציונה
מובילי משרדים בנס ציונה מטעם אתר "המובילים בישראל" עושים דרכם כבר אליכם! מעבר של
משרד הינו מעבר ששונה מאד ממעבר של דירה: לרוב, מדובר על תכולה רבה יותר, יקרה
יותר, עדינה יותר ומעורבים במעבר יותר אנשים – העובדים שלכם. אם חיפשתם חברה מומלצת להובלת משרדים בנס ציונה, מצאתם! החברה שלנו מעניקה שירות ייחודי למשרדים בעיר נס ציונה,
ואנו מגיעים אל כל מרכזי הקניות והמשרדים בעיר: קניותר, ישפרו סנטר, הבית האדום, המרכזייה, וואלי סנטר ועוד. כשאתם
צריכים העתקת משרד בתוך נס ציונה – אנחנו מגיעים!
מעבר משרדים בתוך נס ציונה ומנס ציונה לכל הארץ
מה אנחנו מציעים?
√ אריזת משרד בנס ציונה והובלתו
√ פירוק ריהוט משרדי וחדרי ישיבות והרכבה במשרד החדש
√ שירותי מנוף להעברת תכולת משרדים לקומות גבוהות
√ צריכים מעבר דחוף?
העברת משרדים בנס ציונה מהיום להיום
√ תנאי תשלום נוחים
√ ביטוח מלא על כל התכולה
לקבלת הצעת מחיר משתלמת חייגו:
053-7931-381
מעבר משרד בנס ציונה – כל מה שחשוב לדעת
גם אם עברתם דירה בעבר ואפילו לא מזמן, כדאי לדעת כי העברת משרד בנס ציונה הינה שונה לחלוטין. רגע לפני שגם אתם תבצעו את המעבר שלכם ועל
מנת שהמעבר יוכתר כהצלחה, דעו גם אתם מה הדגשים להובלה מוצלחת:
ראשית, מספר המובילים. גם אם המשרד שלכם קטן, יש צורך בלפחות 4
סבלים שיוכלו להתמודד אל מול הכמויות הרבות של הציוד שיש לכם במשרד – ממחשבים, דרך
רהיטים ועד ארגזים עם חומר ארכיוני. ככל שהצוות יהיה מחוזק יותר וגדול יותר, כך
אתם חוסכים זמן רב במעמד ההובלה.
בנוסף, דאגו לארוז את המשרד לפחות שבוע לפני המעבר. גם אם אתם
מסתכלים סביבכם ונדמה לכם כי העבודה הנדרשת לאריזת המשרד מסתכמת בשעה קלה, דעו כי
העבודה אף פעם לא נגמרת. אריזה צריכה להתבצע בשלבים ועל כן כדאי להתחיל כמה ימים
מראש: את האריזה שלכם בצעו בצורה כזו שתארזו תחילה את הפריטים שאין לכם בהם שימוש
יום יומי – כמו חומר ארכיוני למשל, ואילו את המחשבים לדוגמא ארזו ביום האחרון.
בנוסף, חברת הובלות משרדים בנס
ציונה ממליצה בחום גם לסמן את הארגזים. בשלב הפריקה במשרד
החדש, המטרה היא שכל עובד יוכל לקחת את הארגזים שלו לטובת פריקה במשרד החדש. בעת
שהארגזים לא מסומנים ולא ארוזים על פי חדרים, נוצר כאוס גדול שהופך את שלב הפריקה
לסבוך ומבולגן. זיכרו: ככל שתהיו מאורגנים יותר בשלב האריזה, כך מצפה לכם פריקה
קלה יותר.
הובלת משרד קטן בנס ציונה כדאית בשעות הלילה?
בהחלט! חברות ההובלה המומלצות והמובילות יציעו לכם שירות של הובלה
לילית. כשיש לכם משרד קטן, לרוב גם אין לכם הרבה עבודה בכל הקשור לאריזה ופריקה,
כך שהמעבר יכול להסתכם בכמה שעות בודדות. במקום שתפסידו יום עבודה שלכם וגם קהל של
לקוחות פוטנציאלים, בצעו את ההובלה בערב, פרקו את הארגזים וסדרו את הציוד לאחר מכן,
וכך תוכלו לפתוח את המשרד החדש שלכם למחרת.
העברת ציוד משרדי בנס ציונה גם באמצעות טנדר
המלצה על מוביל משרדים בנס ציונה ניתנת לכם לאחר שאנו מבינים מה הצרכים שלכם. ישנם משרדים גדולים מאד
שעל מנת להוביל אותם יש צורך בכמה סבבים שונים עם משאית, או עבודה עם כמה משאיות
במקביל. מנגד, ישנם משרדים קטנים מאד של חדר אחד, שניתן להוביל אותם בפעם אחת
באמצעות טנדר. איפיון ההובלה הוא השלב החשוב ביותר, באמצעותו אנו יכולים להציע לכם
מגוון רחב של פתרונות איכותיים שבעיקר יכולים להוזיל לכם את ההובלה.
מה המחיר של העברת תכולת משרד
בנס ציונה?
הובלה של בניין משרדים שיש ברשותכם מתחילה בעלות של כ-8,000 שקלים.
מנגד, אם יש ברשותכם משרד בתוך בניין משרדים, המחירים נעים בין 400-1,200 שקלים
עבור הובלה של משרד בגודל חדר, ומגיעים גם לעלות של בין 1,800-3,000 שקלים למשרד של
4 חדרים.